TEST

 


IN TIME

Úvod » Offroad podvozky MST » CFX KIT + Motor a ESC


        

CFX KIT + Motor a ESC

Akční cena

novinka

skladem

 

Číslo produktu: CFX-532149
Měřítko: 1/10
Výrobce: MST
Rozvor: 242 + 252 + 267mm
Šířka: 195mm
běžná cena 7 899,00 Kč
Naše cena bez DPH: 6 114,88 Kč
Naše cena s DPH (21 %):
7 399,00 Kč

do košíku:
  ks  

Varianty produktů

Obrázek:
Číslo produktu / Název zboží:
Skladem:
Cena:
CFX KIT
CFX-532148
CFX KIT
skladem
Naše cena 6 799,00 Kč

NOVINKA pro rok 2017!

Stavebnice podvozku CFX od firmy MST. Jedná se o verzi bez elektroniky a bez karoserie. Podvozek je připraven pro rozvor 242mm, 252mm a 267mm.

Verze s elektronikou: stejnosměrný motor 26T a vodotěsný regulátor XB60 s 3A 6V BEC (regulátor lze nastavit do módu s brzdou v neutrálu)

Podvozek CFX je naprostá novinka a prakticky nemá konkurenci.

Základ je společný s typem CMX, hlavní rozdíl je v umístění motoru. Ten již není umístěn uprostřed modelu spolu s převodovkou ale přemístil se nad přední nápravu. Motor je usazen v jednom bloku s převodovkou a pomocí krátkého kardanu je spojen s rozvodovkou uprostřed modelu.

Obrovskou výhodou této koncepce je velký prostor pro interiér modelu!

Planetová převodovka s kovovým ozubením. Stejně tak ostatní převody vč. převodů v nápravách jsou kovové. Převodovka je kompletně osazena kovovými kuličkovými ložisky, nápravy jsou na kluzných vložkách. Ložiska do náprav lze dokoupit samostatně (a pro intenzivní provoz na delších expedicích toto doporučujeme).

Výhodou planetové převodovky je kluzná spojka, která je umístěna na spuru (hlavním převodovém kole) a chrání model před poškozením v těžkém terénu, kdy se jedno kolo rázem zablokuje nebo při poskakování modelu na kraji kolmé překážky. V extrémním případě spojka proklouzne a nedojde ke zničení kardanu, poloosy či jiných komponentů modelu. V případě potřeby lze spojku dotáhnout na maximum aby nemohla prokluzovat vůbec.

CFX obsahuje již v základu díly pro 3 délky rozvoru - 242, 252 a 267mm. Pokud chcete kratší rozvor než 242mm nebo jakýkoliv jiný v rozpětí 242-267mm stačí k úpravě pravítko a odlamovací nůž, případně pilka na železo. Jednoduchým zkrácením plastových trubek, které slouží jako střední část linku zavěšení nápravy.

Zbytek komponentů jako nápravy, kardany a tlumiče sdílí s typem CMX.

Kombinace kompaktních rozměrů (šířka 195mm, rozvor 242/252mm/267), 40° rejdu a velké světlosti dělají z tohoto podvozku jeden z nejobratnějších a nejschopnějších v terénu. Rejd je dosažen díky CVA poloosám, dlouhé tlumiče plněné olejem se zase postarají o dostatečné křížení. Rám podvozku je tvořen dvěma kovovými profily. Obaly náprav, převodovky a stejně tak i výztuhy podvozku a masivní kardany jsou vyrobeny z kvalitního a odolného plastu. Převody v nápravách jsou kovové, v převodovce jsou kola z odolného plastu.

Podvozek je vhodný pro instalaci karoserií značky Tamiya s rozvory 242mm a 252mm. Např. Mitsubishi Pajero, Jeep Wrangler YJ, Mercedes Benz Unimog U406, Ford Bronco, Toyota LC40, Mitsubishi Pajero Rally a dalšcích.

Po vlastní úpravě rozvoru je možné instalovat libovolnou karoserii s šířkou 170-200mm a rozvorem od 220mm do 300mm.

Součástí není:

  • karoserie
  • servo řízení (dporučujeme Tower Pro MG958) http://www.rc4x4-shop.cz/Servo-Tower-Pro-MG958-20kg-tah-d254.htm
  • přijímač a vysílač
  • akumulátor a nabíječ

NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

Nebyl zatím přidán žádný názor. Přidejte svůj názor nebo dotaz jako první.